packning pågår!


Nu har jag ä n t l i g e n fått tummen ur och kommit igång med packningen. Eftersom det råder totalt (KATASTROFALT) flyttkaos i mitt rum får ni nöja er med utvalda detaljbilder med min charmiga mobilkamera.


När jag vecklade upp en gammal flyttkartong hittade jag det här på insidan. Kommer du ihåg, Julia? Julia, Axel och jag var nämligen världsbäst på att inreda flyttkartonger (dvs våra "hus") när vi var yngre.


Antagligen någon sorts supersmart uppfinningsmanick.


Efter att ha rotat igenom mitt rum har jag (hittills) hittat 4 så gott som fulla Alvedonpaket, en 11 bh-inlägg (ni vet de där kuddarna som sitter i bhn när man köper den och som man/jag uppenbarligen dumpar i mitt rum), 21 hårsnoddar, 7 VeckoRevyn-pennor samt en skamligt hög summa pengar.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Pengar är ju superbra att hitta!

2010-03-25 @ 19:41:00
URL: http://enhalvtrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0