nu kör vi!



Eftersom att jag flyttar nu på lördag känner jag att det är på tiden att dra igång den här flytta hemifrån-bloggen.


Det här har hänt sen sist:

- Jag har hälsat på min lägenhet, tagit lite mått och insett att den verkligen är både pytteliten och väldigt trivsam.

- Jag har adressändrat mig till min nya, stentuffa, adress.

- Jag har insett att jag måste välja mellan att klippa/slinga om håret eller sätta igång med träningen igen de närmsta månaderna. Båda två går inte ihop. Deppigt.

- Jag har lokaliserat 14 flyttkartonger.

- Det har plåtats nya byline-bilder på jobbet och jag har ännu en gång fått bekräftat vem som är modellen i familjen (alltså inte jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0