internettrubbel

Nu kanske ni tror att jag har gått och blivit ihjälklämd av någon tung flyttkartong - men så är det inte. Jag skyller hela bloggbristen på "mitt" (just nu snor jag från diverse ovetande källor) otroligt sega internet. Ni vet, sådär superlångsamt att man bara vill kasta hela datorn när Firefox (för hundraelfte gången) tappar bort exakt ALLT man gjort på Facebook för att internettäckningen (internetteckningen?) "helt plötsligt" står på noll igen.

Tele2 lovar att mitt internet ska vara hos mig på torsdag.

Men så lovade de också att mina valda tevekanaler skulle vara på plats förra veckan. Tills vidare får jag se på sport istället för Disney Channel.

Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0