idag flyttar jag hemifrån!

Igår fick jag nycklarna till lägenheten och det kändes så himla bra. Min minililla pyttelägenhet är så fantastiskt hemtrevlig att man nästan kan tänka sig att sova där trots att det inte finns några möbler.

Nu ska det sista packas och möblerna ska skruvas isär - sen går flyttlasset mot Bergsgatan. Jag hade egentligen tänkt ägna det här inlägget åt att berätta exakt hur det känns, så att jag kan minnas det till senare. Men vet ni vad? Jag har ingen aning om hur det känns! Det känns så himla mycket olika samtidigt. Lyckligt och sorgligt. Jobbigt och roligt. Tungt men samtidigt hur självklart som helst.

Jaja. Nästa gång vi hörs sitter jag i en lägenhet och bloggar!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag är i din lägenhet nu och den är myyyyyssiiiig!

2010-03-27 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0