flyttdagen!


Let's do this!


Marie var världens bästa och agerade flyttgubbe hela dagen. Här är hon i full gång med att packa upp mina kläder.


Flyttkaos.


Sen var det dags för Marie att ta över kameran. Ni som inte vet hur usel Marie är på att fotografera lär märka det nu (men man kan ju inte låta bli att älska henne för det!).


Efter ett tag var det dags att packa upp i köket. Marie fotade vartenda steg.


Som till exempel när jag packade upp all mat.


Hon fick också med våra fötter på bild.


Sen kom fina Fanny och Marie knäppte ÅRETS BILD (haha jag dör, kolla våra desperat stressade blickar!) på oss skålandes flyttbubbel!

Kommentarer
Postat av: fanny lovisa

hahahahahahah, det här kan varade det roligaste jag sett år 2010!

2010-04-01 @ 12:22:01
URL: http://www.fannylovisa.se
Postat av: Julia

wwwwwwwwwwwwwwwwiiiiieeeeee men nu har jag inga kläder att sno :´(

2010-04-01 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0