mrado and me




Jag kan med glädje meddela att alla Blog Awards spöar skiten ut Finest, det går inte att jämföra! Men, tack vara världens bästa kollega, Mrado-stalkning och kärt återseende med Tyra blev kvällen riktigt trevlig ändå.

(OCH NEJ MAMMA OCH PAPPA DE 2 SHOTSGLASEN ÄR INTE MINA SHORTSGLAS JAG HÖLL BARA I MRADOS KOMPIS SHOTSGLAS NÄR BILDEN TOGS)

(Ja, jag vet att Mrado säkert heter nått annat än Mrado egentligen. Men vem har koll på det? Nån som vet? Jag tycker att vi kallar honom Mrado.)



Edit: jajajajajaja shotsglas, shortsglas schmortsglas...

Kommentarer
Postat av: fanny lovisa

HAHAHAH shoRtsglas. det var det bästa jag hört!

hihihihihi..

2010-02-11 @ 21:22:51
URL: http://www.fannylovisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0