!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PANIK 1: Jag fyller år om 13 dagar. 13 DAGAR! Sen är jag 20! Vuxen! Gammal! Panik! AAAAAAHH!

PANIK 2: Jag flyttar hemifrån om 30 dagar! Mindre än en månad! Och jag har fortfarande absolut ingen liten minianing om hur jag ska få plats med mina saker på mina 23 kvadrat (och alla inredningskedjor envisas fortfarande med att göra svinfula förvaringsmöbler)! Panik! AAAAAAHH!

PANIK 3: Den här veckan tänkte jag hinna med att: gå på bio, gå på fars, passa katten en dag, jobba, skriva en önskelista, uppfinna en supersmart garderobslösning, träna två gånger, träffa Marie, gå ut, umgås med familjen en kväll, after-worka, åka förbi lägenheten och ta mått, smälta all snö med tankekraft och köra så mycket bil att det blir akut global uppvärmning och det blir vår över ett dygn (obs måste även fixa körkort för att kunna genomföra den här punkten), gå på glassprovning, gå på utförsäljning, sova (eventuellt). Oj. Nämde jag att det bara är FEM MINIKORTA DAGAR kvar på den här SUPERKORTA FJUTTVECKAN!? Jag kommer aldrig hinna! Panik! AAAAAAHH!

PANIK 4: Semmeldagen var för en vecka sen! Nu slutar de snart sälja semlor på Coop! Och mitt dagliga semmelsug har långt ifrån lagt sig! Panik! AAAAAAHH!

Kommentarer
Postat av: Märy

herregud. och i det här vädret orkar man ju knappt gå utanför dörren.. <3<3

2010-02-23 @ 15:36:20
Postat av: Julia

VAD ÖNSKAR DU DIG????

2010-02-23 @ 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0