marie emigrerar

Alltså, det här är typ värsta dagen någonsin.

Jag har nyss insett att Marie (MIN Marie! Marie som jag ALLTID är med! Som jag ALLTID har så kul med! Marie som ALLTID förstår! MIN Marie) flyttar till Paris i ÖVERMORGON! Och imorgon ska jag säga HEJDÅ till henne! Va??!! Hur ska det här funka? Hur ska jag klara mig utan henne i ett halvår DRYGT?!

Jag tänker inte ens sätta en humoristisk tvist på det här inlägget för just nu är jag bara så himla deppig över att alla länder nödvändigtvis ska ligga så förbannat långt ifrån varandra. Världen suger.

Kommentarer
Postat av: Märy

uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuu! josse jag älskar dig så myyyyyycket hur ska jag klara mig utan diiiiiiiiig??? men det är inte ett halvår. bara 5 månader. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-04-08 @ 08:40:57
URL: http://maryiparis.blogg.se/
Postat av: Cicci

Kram vännen.



Hon kommer tillbaka snart.

2010-04-08 @ 21:50:58
URL: http://enhalvtrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0