långfredag



Trots att min klädstång redan bågnar av överbelastning kunde jag inte låta bli att shoppa mig en långklänning när jag och kusin Anna tog en tur på stan idag. Ni ska bara se hur fin den kommer bli med ett par enkla sandaler eller Converse i sommar! Vill bara ha på mig den jämt!

Anna visade Vitamin Waters lokal vid Stureplan där man både får gratis Vitamin Wells (hur många man vill!) och ta gratis bilder i deras fotoautomat (hur många man vill!), ni måste gå dit! Med mig helst, för bilderna från fotoautomaten passar alldeles utmärkt vid min dörr.

Ikväll vankas avskedsparty för finaste Marie. Efter en alldeles för stark cappuchino imorse (från grannfiket) har jag kännt mig konstigt skakig och yr hela dagen så jag hoppas för allt i världen att det går över SNARAST så att jag kan avskeda min Marie riktigt ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0